marketing & communicatie 

SMART SHEETZ SLIM INTRODUCEREN

Hoe maak je wederverkopers enthousiast voor een innovatief product? Een slim doekje dat je bij de was doet. Het voorkomt niet alleen dat kleuren doorlopen (die bestaan al). Maar is multifunctioneel; het doodt bacteriën, haalt onprettige (sport) uit kleding en werkt al op 15 graden. 

Klant: Codi International

Producten: natte doekjes in alle soorten en maten voor persoonlijke hygiëne en huishoudelijke reiniging

Taken: strategie, story en creatie

Centrale boodschap

Smart Sheetz zijn slimme doekjes waar je je als retailer mee kan onderscheiden en geld mee verdienen. En door het innovatieve karakter is het een mooi (margerijk) impulsproduct in sport-, lingerie en kledingwinkels. Dit biedt betere distributiekansen dan alleen het supermarkt en drogisterij kanaal waar normaal de wasproducten worden verkocht.

Vertaling naar middelen en boodschap

Herkenbare frisse stijl met centraal de presentatie ‘GET SMART IN 60 SECONDS’ voor retailers met weinig tijd. Niet alleen in Powerpoint, maar ook met een verfrissend filmpje.