BOODSCHAP DIE GEDRAGEN WORDT
Sinds ‘de opsplitsing’ moet het bedrijf Calduran Kalkzandsteen een eigen identiteit uitstralen. De centrale vraag in debriefing was ‘Hoe vertellen we dat Calduran de meest oplossingsgerichte partner is in projecten?’ En hoe zorgen we dat de boodschap bedrijfsbreed gedragen wordt!
Klant: Calduran Kalkzandsteen B.V.
Diensten: specialist in kalkzandsteen oplossingen
Taken: communicatiestrategie, conceptontwikkeling, creatie en uitvoering
Project in vogelvlucht
Calduran heeft helder voor ogen waar het als bedrijf voor staat. Anthill Marketing & Communicatie is er om de vertaalslag te maken naar dat ene goede verhaal. Een goed verhaal is consistent, herkenbaar en biedt Calduran content voor minimaal een jaar! Zo hoeven we niet iedere keer iets nieuws te bedenken!
Concept DRAAGKRACHT
Wij vertellen het verhaal van Calduran aan de hand van DRAAGKRACHT en 8 pijlers. Zo zetten we Calduran in 1 klap neer als ‘ondersteunende partner in projecten’! Met een knipoog naar constructieve producten zoals de dragende wanden.
In de creatie vertalen we DRAAGKRACHT o.a. naar een label dat we overal op kunnen ‘plakken’ en een visuele opbouw in de boodschap! Maar het betekent ook medewerkers in beeld die iets uitdragen en een bedrijf dat open staat voor ideeën en ontwikkeling.
8 pijlers als fundament
De DRAAGKRACHT van Calduran berust op 8 pijlers. Dit zijn 8 uitgangspunten die nu al staan als een huis. Maar die we in de toekomst gaan uitbouwen. Zodat klanten steeds meer ervaren dat Calduran dé ‘ondersteunende partner’ in projecten is.
Ludieke lancering volgens bouwtraditie.
Pannenbier en vlag hijsen! Voor de lancering hebben we klanten, leveranciers en relaties uitgenodigd het mee te vieren op traditionele wijze. Onder het motto ‘het hoogste punt is bereikt’ kan men online proosten met pannenbier of de vlag hijsen. Met kans op een pakket pannenbier.