ONDERSCHEIDEND VERMOGEN = NIKS NIEUWS
Klant: Hoefakker
Diensten: Hoveniers, Boomspecialisten en inrichters van buitenruimte
Taken: positionering, (online) strategie, story en creatie
Wij geloven niet in het verzinnen van nieuwe plaatjes en praatjes. Wij vinden wat er al is en maken daar een mooi verhaal van. Hiervoor kruipen wij in de huid van de klant. Niet met ellelange bijeenkomsten met alleen de directie. Maar juist ook met korte en goed voorbereide sessies met medewerkers.
Op zoek naar de verborgen schat
Bij Hoefakker werd ons al snel duidelijk dat medewerkers enorm gedreven en betrokken zijn. Zij zouden als geen ander moeten weten, wat Hoefakker bijzonder maakt.
In een paar super efficiënte en inspirerende meetings met medewerkers zijn we tot de top 3 kernwaarden gekomen. In no time hadden we helder waar Hoefakker voor staat: ‘Hoefakker denkt en communiceert altijd vooruit. Zodat klanten zorgeloos het optimale uit hun tuin en (openbaar) groen halen.‘
Hoe vertellen we het?
Hieruit volgde het concept ‘Stilstaan bij beweging’. Dit gaat uit van een tegenstelling! In een omgeving waarin alles groeit en bloeit, projecten zich ontwikkelen en levensfasen van klanten veranderen, staat Hoefakker stil bij nieuwe behoeften die dat oproept.
Een basis voor jaren
Het concept is op veel verschillende manieren en naar verschillende doelgroepen te vertalen. Zo hoeven we niet iedere keer het wiel opnieuw uit te vinden. Maar staat er een basis voor jaren…