KENNIS DELEN OP EEN SLIMME MANIER
Hoe kunnen we als Vereniging van Erfgoedhoveniers onze autoriteit bevestigen? Daar zijn we mee aan de slag gegaan. De basis is de nieuwe website met informatie voor iedereen beschikbaar op objectniveau en op het gebied van werkzaamheden. Dit platform breiden we stap-voor-stap uit met jaarlijkse thema’s als boerenerf en villatuinen.
Klant: Vereniging van Erfgoedhoveniers
Diensten: groep hoveniersbedrijven die zich onderscheiden met hun specialisatie; het groen erfgoed.
Taken: (online) strategie, creatie en dagelijkse uitvoering
Content voor een jaar
Vanuit deze website ontwikkelen we alle andere materialen en iedere kennispagina vormt een landingspagina voor een social media bericht. Zo kunnen we heel snel en gemakkelijk meerdere social media berichten aanmaken en plannen in de toekomst. En hoeven we niet iedere keer iets nieuws te bedenken!
Kenmerken van deze aanpak:
Liever 1 ding goed doen, dan …
Relatief laag budget > slim nadenken over basis, vertaling andere middelen en productiekosten
Zo’n specifiek mogelijke doelgroep aanspreken met een zo specifiek mogelijke boodschap.
Wat we nog meer doen…
Voor de Vereniging van Erfgoedhoveniers functioneren we als een marketingafdeling op afroep. We verzorgen o.a. Google Ads (AdWords)-campagnes, Facebook-campagnes en creatieve posts. En we ontwikkelden een digitaal magazine.