VAN GOEDE KOZIJNEN NAAR EEN PREMIUM MERK
Met het concept >2050> klaar voor de toekomst veranderen we in 1 klap het perspectief van de eindklant en het Weru-vakbedrijf. Ontdek hieronder hoe wij dat doen…
Van goede kunststof kozijnen naar een premium merk. Hoe krijg je dat voor elkaar? In een sterk concurrerende markt waar verschillen op productniveau nauwelijks te zien zijn, is dit een grote uitdaging.
De oplossing?
Een nieuw perspectief creëren voor eindklant en Weru-vakbedrijven.
Klant: Weru Nederland BV
Taken: positionering, (online) strategie, story en creatie
- Van een aankoop op korte termijn aan tafel in de showroom. Naar online oriëntatie en een keuze voor het leven Over 25 jaar wil je niet nog een keer nieuwe kozijnen moeten kopen!
- Bewijslast aandragen. Weru heeft als enige in Nederland klanten die al 40 jaar Weru kozijnen hebben en nog steeds tevreden zijn. Weru laat ze zien en horen!
- In plaats van zenden de klant bewust maken van wat voor hem/haar belangrijk is en daar ook tools voor aanreiken.
- Klant aan de knoppen. Dit betekentop alle fronten bedienen, incl. online oriëntatie.
Output –concept in drie pijlers:
- >2050> Klaar voor de toekomst
- Check het met 5 vragen
- Call toaction > iedere vraag, leidt tot actie!
Bijzonder aan dit project:
- Wij denken slim na over efficiënt inzetten van middelen en kostenbesparing. Daarom kiezen we bijna altijd voor 1 ijzersterke basisvan waaruit we alles vertalen. En waar we jarenlangop kunnen voortborduren.
- In dit geval is de basis: de boodschap >2050> KLAAR VOOR DE TOEKOMST en de vertaling naar een e-pub.
- Via de e-pub laten we klanten zelf ontdekken waarom ze bij de aanschaf van kunststof ramen en deuren 30 jaar vooruit zouden moeten kijken.
- Vanuit deze e-pub ontwikkelen we alle andere materialen en iedere pagina vormt een landingspagina een socialmedia bericht.
Vertaling naar middelen:
- Kick-off meeting voor alle Weru-vakbedrijvenin het inspirerende en branche vreemde Miele ExperienceCenter.
- E-pub www.2050.weru.nl voor online oriëntatie, tool in de showroom en basis voor berichten in socialmedia.
- Showroommaterialen ‘Check het met 5 vragen’
- Muurbord met 5 antwoorden
- Folder